2015. feb 13.

Csütörtök este

írta: Falusi Élet
Csütörtök este

Ez egy csütörtök esti vacsora. Kint készült az udvaron, csak úgy, semmi különösebb apropója nem volt. Ez esett jól. 

Ma egyébként "végre" én is beleragadtam a sárba. Igaz, négy kerékkel simán ki tudtam jönni. Pedig négy traktor is volt a közelben, néztem is nagyon, hogy ugyan melyikkel fog kihúzni a férjem. De csak annyit mondott, kapcsoljak négy kerékre, a betonon meg majd tegyem vissza kettőre és kész. :( 

Ma nem volt ovi, mert továbbképzés van, így legalább nem kell Emmát három órakor felkeltenem. Nagy könnyebbség, mert ha délben leteszem aludni, bizony alig tudom felkelteni három körül, hogy időben ott legyünk a fiamért. Mert itt 4 órakor már nincs gyerek. Nagyon csodálkoztam ezen, de lehet, ezek a gyerekek már reggel hétre ott vannak. Más az életritmus és az enyémeket egyelőre annyira kiüti a falusi levegő, hogy "állandóan" alszanak. :)

Szólj hozzá