2019. júl 28.

Hurrá nyaralunk! Mégpedig nálatok!

írta: Falusi Élet
Hurrá nyaralunk! Mégpedig nálatok!

Ez olyan magyar szokás. Ha neked van, akkor abból nekem is jár. Főleg, ha legalább szegről-végről rokonok vagyunk. Akkor is természetesen, ha nekem esetleg több van. De ha te barátom, vagyis kedves rokonom olyan helyre költözöl, ahová mások nyaralni járnak, akkor kutya kötelességed engem, illetve a családtagjaimat bármikor, amikor nekem az megfelel nyaraltatni/teleltetni/víkendeztetni.

Én sosem hívlak el magunkhoz? Na és? Nem én lakok olyan helyen, mint te! Én amúgy sem érek rá, én nagyon elfoglalt vagyok. De az, aki egy nyaralóhelyre költözik, az ne dumáljon nekem, hogy olyan rohadt elfoglalt. Mégis mitől lennél? Attól, hogy egész évben nyaralsz? Nem beszéltünk az elmúlt tíz éveben? Mégis mi a fenéről beszéltünk volna, amikor a dédi temetésén láttalak utoljára messziről? Hogy de szép a hátad? Haggyá' má'! Most van miről beszélnünk.

Például az, hogy a lányomnak van egy fiúja, és azért nem lehetek bunkó, hogy őt nem viszem magammal, ha nyaralni megyünk. Leszel szíves egy külön szobát szabaddá tenni nekik, mert szerintem ők már szexelnek és ebbe nem szólhatok bele. Kicsik a gyerekeid? Na és? Úgyse tudják mit csinálnak, nem értik azt. Vagy akkor vidd el őket addig a nagyszülőkhöz, legalább ti is kikapcsolódtok egy kicsit.

Ja, figyu, elég kényes a család ízlése. Szóval ilyen szar minőségű felvágottakat, meg trappistát, ilyeneket nehogy vegyél. Mi csak minőségi cuccokat eszünk, olyanokat vegyél, jó sokat, mert szerintem a haveromék és beugranak pár napra, ő meg zabál, mint egy állat. Tudod, ismered! Ja, nem! Honnan ismernéd, igaz? Na, majd megismered, akkora dumája van, neki is, meg mindkét fiának. Ők csak pár napra tudnak jönni, amit sajnálok, mert tök rég nem tudtunk egy jót piálni együtt. Ja, igen, a pia. Figyu, én most a whiskyre kaptam rá. De nyilván nem ezekre az olcsó szarokra. Én mondom neked, húszezer alatt nincs normális whisky. Egy hétig leszünk, plusz a haveromék, szóval szerintem hat üveggel nyugodtan vegyél, meg pár üveg bélizt a csajoknak. Tudod, az is whiskys. Meg úgy hat láda sört, de én már abból is csak a giniszt iszom. Érted, dolgozom én eleget, nehogymá' valami olcsó szart igyak. Ha majd te is eljössz hozzám, én is rendesen vendégül látlak. Persze nálunk kicsi a hely, szóval csak te jöhetsz, a család kizárt. Maximum egy éjszakáról lehet szó, mert én nagyon elfoglalt vagyok. Úgy lenne jó, ha egyik este beugranál, és még reggeli előtt el is mennél, mert mi tudod bent eszünk az irodában.

Na, király lesz, szerintem hét napra mennénk, mert kábé úgy van értelme, max, ha a fiatalok nagyon jól érzik magukat, akkor ők ráhúznak még egy hetet. Te is voltál fiatal, tudod, nincs ezeknek pénzük semmire, hadd élvezzék a nyarat egy kicsit. De arra tényleg figyelj már, hogy a gyerekeid ne zavarják már őket. Mondom, jobb lenne lepasszolni a nagyihoz. Az is biztosan örül, ha unokázhat. Most műtötték? Akkor majd gyorsabban gyógyul a sok unoka puszitól. Nnna, most üzent a sógornőm, hogy ők is ráérnek, szuper, akkor ők is jönnek! De jó kis buli lesz! Akkor máris 8 üveg lesz a whisky, meg a sörre is számoljál már rá. Ők amúgy tök csórók, nagyon fogják élvezni a habzsi-dőzsit. Remélem, azt nem várod, hogy beszálljunk a költségekbe, mégiscsak te látsz minket vendégül!

Tudod, ha te jössz, akkor majd én állom! De ne feledd, max egy éjszaka! És egyél mielőtt jössz, mert mi fogyózunk, sosem vacsorázunk. De ne parázz, nálatok természetesen jöhet a zaba, elvégre nyaralunk! Na, csá Pista. Mi? Ja, Jocó, persze Jocikám, csak nyelvbotlás volt!

img_9232.JPG

Szólj hozzá