2017. nov 21.

Peace, love, happiness

írta: Falusi Élet
Peace, love, happiness

Végre, újra önmagam vagyok, lelkileg is feldolgoztam az eseményeket. Bár ebben sokan igyekeztek segíteni olyan kedves szavakkal, mint a "nem szégyen az", illetve az "én lányom is évekig járt a pszihijátrikára". Egészen eddig meg sem fordult a fejemben, hogy az agyműtét szégyen is lehetne, de azt sem hittem, hogy akinek a fején volt szükség fizikai beavatkozásra, az csakis pszichiátriai eset lehet. Nos, ez van, feltehetőleg a mentősök kényszerzubbonyban vittek el.
Meglepően enyhe idő van még mindig, de azért a disznótelepet felköltöztettük a marhákhoz, így végre nem kell dagonyáznia senkinek. Ráadásul egészen odáig felkerítettük a legelőt. Azért még tettünk pár búcsú kört.

img_6825.JPG

img_6829.JPG

Erre nincsenek is szavak.

img_6830.JPG

Közben ugye fokozottan figyelünk a biztonságra, mert olykor azért megtéved a falu embere is. Például, ha úgy kényelmesebb neki, akkor simán áthalad kocsival más ember tanyájának udvarán, mert csak. Kénytelenek voltunk bezárni a kaput.

img_6819.JPG

Fő a biztonság, ugye. Az persze már más kérdés, hogy a kerítés hagy némi kívánnivalót.

img_6820.JPG

De végül is mindegy, erre is néz kamera, ha valaki mindenáron birtokháborítani kíván, hát majd jól visszanézzük.

Közben voltam a lányommal a gasztos doktornéninél, és amíg vártunk, megnéztük a rajzokat. Egy vidéki kórházban pedig mégis milyen rajzokat készítenének a gyerekek, ha nem ilyeneket:

img_6814.JPG

A művek 90%-a a fenti témában készült. Mondjuk a kamionmérleget hiányoltam róluk, pedig az sem kellene, hogy újdonság legyen, főleg, ha még ilyen darabok is fellelhetők:

img_6808.JPG

Miután még mindig tombol a jó idő és az ablakos csapat eltűnt, mint szürke szamár a ködben, gondoltam, rájuk csörgök, hogy a két héttel ez előttre ígért (és már kifizetett) szúnyoghálót mikor szeretnék prezentálni. Azt nem feltételeztem, hogy olyan Rikárdósan járnak el ("úgy kell neked, ha kifizetted előre, hülye vagy, le is tagadom"), de jobbnak láttam éreztetni a törődést. A srác vidáman közölte, hogy különösebben nem izgatták magukat miatta, mert már úgysincsen szezon. Pardon me??? Brian, akkor kérlek gyere, és mondd ezt el azoknak a dagadt, zöld legyeknek is, akik az ablakpárkányon sütkéreznek. Mert szerintem ők valamit akkor nagyon félreértettek, mert úgy jönnek ide minden nap, mintha még mindig szezon lenne. Megjegyeztem azt is óvatosan, hogy miután a környéken szinte mindenhol tartanak állatot a háznál, nem igazán van olyan, hogy nincs szezon. Itt mindig van légy. Vagy egér, sőt:

img_6863.JPG

Még az ilyen cukimuki cicukák is akkora surmók, hogy csak úgy jönnek. Mindenféle hívogatás, cícícícííííízés nélkül. Úgy dörgölőzött, meg dorombolt, mintha nem azt mondtam volna neki, hogy húzzál innen messzire, hanem legalábbis lakni hívtam volna.

Eközben a férjemnek bulija is volt és ilyen találó ajándékot kapott a nagyvárosi barátaitól:

img_6839.JPG

 

Szólj hozzá