2018. júl 08.

Falusi pillanatkép

írta: Falusi Élet
Falusi pillanatkép

Egyik reggel kiabálásra lettem figyelmes. Pontosabban csak hallottam. Az ingerküszöbömet nem érte el a helyzet, annyi futott át az agyamon mindössze, hogy biztos az utca végén lakó népes család üzemel rendeltetésszerűen. Be is mentem, tettem a dolgom, induláshoz készültünk a férjemmel. Pár perccel később ő is kiment az udvarra, majd jött is vissza. "Péteréknél üvöltözés van." "Ja, ők azok? Azt hittem, az utca végén van cirkusz." A férjem közben kiment az autóhoz, hogy belepakoljon. Amikor bejött megkért, hogy hívjam fel Péternét, és szóljak, az utca pletykásabb része kisereglett, és csillogó szemekkel fülel. Láttam én is őket, ahogy húzódnak egyre közelebb a házhoz, ahol a vita zajlott.

Nem szeretek veszekedést hallani, az nekem mindig olyan ijesztő, és nagyon rossz érzéseket kelt bennem. Viszont ezen a ponton aggódni kezdtem az asszonyért, noha nem tudtam, mi történik. Amint megindultunk a ház felé, a kíváncsiskodók gyorsan elszaladtak. Beültem az autóba (nem akartam azért hallgatózni), és onnan hívtam fel a feleséget. Szerencsére fel is vette. Szóltam, hogy az egész utca őket hallgatja, és hogy remélem, baj azért nincs. Ki is jött egyből, én pedig elnézést kértem, hogy ilyen módon beleavatkoztam az életükbe. El akarta mesélni, hogy miért kiabált a fia, de szóltam, tényleg nem fontos tudnom, csak a bámészkodók miatt szóltam. Különösen az egyik miatt, aki olyan szinten rosszindulatú pletykafészek, hogy köszönni is csak óvatosan szoktam, nehogy abba is belelásson valamit.

Viszont fürdőszoba szalon nyílt itt helyben az igazi különlegességek ritkaságok kedvelőinek.

Macsóknak ajánljuk az alábbi összeállítást:

Vad, férfias teknő, egy igazán macsós nap végére:

img_7670.JPG

Ez az esztétikus lavoár egy igazi férfibarlang nélkülözhetetlen kelléke:

img_7668.JPG

Romantikus hölgyeknek a következő összeállítást alkottuk:

Kecses formák, a kecses formák kényeztetéséhez:

img_7667.JPG

Finoman elegáns, visszafogott színével is tündöklő fürdőszoba ékszer:

img_7665.JPG

Már összeszokott, egymást el nem engedő házaspárok fürdőjének alapdarabja, a kétszemélyes kád:

img_7651.JPG

Friss házasok, romantikus szerelmeskedéseihez elengedhetetlen kellék ez az izgalmas mödanszié:

img_7669.JPG

Kalandvágyó szerelmesek pedig nem hagyhatják ki ezt az igazán izgalmas, villanypásztorral működtetett élményfürdőt:

image_123923953.JPG

Várjuk kedves, kalandvágyó érdeklődőinket!

Szólj hozzá