2019. aug 18.

Falusi boldogság körkép

írta: Falusi Élet
Falusi boldogság körkép

Interjúk boldog emberekkel.

"- Olyan jó téged látni, mindig sugárzol! Szeretem látni, ha valaki boldog.

- Igen, szerencsére az vagyok, nincs okom panaszkodni.

Nincs oka, mert az, hogy ő ápolja a beteg nagynénjét munka, és két kicsi gyerek mellett úgy, hogy a testvérének van eltartási szerződése a nénivel, az csak egy helyzet. A testvére nem bírja az ilyesmit és hát neki is ugyanolyan rokona, kutya kötelessége gondoskodni róla. A testvére túl gyenge amúgy is, már régóta gyógyszerezi magát. Igaz, hogy ez az idő mind a kicsiktől megy el, sőt az is igaz, hogy a kicsik nem örökké lesznek 3-4 évesek, de a kötelesség az kötelesség. Jó, a férje iszik, de ki ne inna ilyen stresszes munka mellett. Persze, néha igazságtalan, de meg is lehet érteni. Ráadásul olyan jó ember, mindenki tiszteli is azért, amit a családjáért tesz. "

 

"- De jól nézel ki! Egyre fiatalabbnak tűnsz! Ez a kiegyensúlyozott élet eredménye, ugye?

 - Az ám! Épp most voltunk kettesben a férjemmel pár napot. A gyerekek is imádtak a mamánál lenni.

Látszik, hogy ragyog. Az más kérdés, hogy azért, mert összejött a főnökével. Ami nem is csoda, hiszen a férje  havonta egyszer kívánja meg, akkor is mindössze pár percig tart a nász. Igaz, már ő sem tesz érte túl sokat, amióta megtudta, hogy az ura külföldön nyitott bakszámlát, amit előle eltitkol. Nem is tudja a férje, hogy rájött. Egyelőre veszekedés helyett inkább a főnöke jacuzzijában vesz elégtételt."

 

"- Tegnap összefutottam Timivel a Nagyboltban. Olyan jót beszélgettünk. Nagyon értelmes lány, kedvelem, hiszen mindig mindenkivel kedves, ráadásul tényleg okos, nem kell hülyeségekről fecsegni vele. Te, és a férje! Hű, bevallom neked, ha meglátom, beleborzongok, hogy milyen jól néz ki még mindig. Mennyi is? 41-42? Irigylem őket, olyan szép pár. Szó szerint is, meg átvitt értelemben is.

- Igen, azok, tényleg. Bár Timi eléggé terrorizálja Bálintot. Valószínűleg ezért is iszik annyit Bálint. Legalábbis az utóbbi időben.

- Bálint iszik???? Ne már! Nem is gondoltam volna. Esküszöm, nem látom rajta.

- Pedig belehúzott rendesen. Szétmenni természetesen ők sem fognak, hiszen amennyit abba a házba beleöltek! Annyiért sosem adnák el, mint ami pénzt ráköltöttek. Szerintem tudod kivel vigasztalódik Bálint? Timi barátnőjével. A múltkor láttam, hogy a megyeszékhelyen jöttek ki valami panzióból. Úgy csináltam, mintha nem venném őket észre. Meg is értem őket amúgy."

 

"- Micsoda frizurád van! De jól nézel ki! Ezek szerint akkor nálad is minden rendben van?

- Ja, nem, köszi, nem. Sajnálom, de bevallom őszintén, nagyon vacakul vagyok. Nem elégít ki a munkám, a férjem azt sem tudja, hogy még létezem. Ráadásul beleszerettem az egyik eladóba a mobil szaküzletben. Olyan szar, oda én nem mehetek be minden nap! Tudod, mennyi töltőm van már? Meg telefontokom? Ez meg most vagy nem veszi a lapot, vagy nem tetszem neki. Pedig, hallod, olyan kék szeme van, hogy megőrülök. Ráadásul eddig azt gondoltam, hogy a szakáll az undi, erre most arról fantáziálok, hogy felmászom arra a rohadt pultra, és beletúrok a szakállába, miközben ott helyben erőszakolom meg. Tudom, bocs, nagyon közönséges és ciki vagyok. Á, hagyjuk, tényleg. Nem is illik ilyeneket mondani. Bocs, csak kiszakadt belőlem. Azt hiszem nem volt okos ötlet annyi rumot önteni a kávéba, meg utána a kakaóba is."

 

"- Ezer éve nem láttalak! Micsoda dögös szerelésed van! Beújítottál vagy még mindig ugyanő?

- Még mindig ő! Nekem tényleg ő a nagy ő. Tudod, annyira egy hullámhosszon vagyunk. Mindig kitaláljuk egymás gondolatát még mindig, ennyi év után is. A legtökéletesebb szerető, a legjobb barát, tényleg olyan tökéletes vele minden. Most vettünk egy új kocsit nekem, ha láttad volna, milyen nagy gonddal választotta ki a számomra megfelelőt. Gyere már, nézd meg, úgy imádom! Ráadásul a színe annyira én vagyok.

- Minden nap találkoztok?

- Hát, most kicsit türelemmel kell lennem. Most született a harmadik gyereke, és a felesége még ágyhoz van kötve, így lehet, egy hónap múlva látom csak. Na, gyere, menjünk már egy kört!

img_8927.JPG

Szólj hozzá