2022. feb 11.

Az én történetem

írta: Falusi Élet
Az én történetem

Végül is hová írjam meg, ha nem ide. 

Az úgy történt, hogy egy áprilisi délutánon barátokkal beszélgettünk többek között arról, hogyan szeretném megváltani a világot. Elmeséltem, hogy néha mivel játszom el gondolatban. Nevettem is, de ők nem nevettek, csak annyit kérdeztek, hogy akkor miért nem csinálom. Ugyan már! Jó is lenne, ha én csak úgy...

Aznap éjjel nem aludtam.

Másnap levezettem tíz órát, és mire hazaértem, már az utolsó részletig kidolgoztam a tervet. Napra pontosan kilenc hónapra rá, negyvenhárom webshopban elérhetőek voltak az írásaim, akkor még három, de most már négy nyelven: magyar, angol, német, spanyol. 
Volt itt közben minden: új cég alapítás, honlap készítés, fotózás, image kialakítás, szerzői név, logo, borítók tervezése, eBook készítése.

Rengeteg bátorítást, bíztatást, támogatást kaptam, és egy irigyem is van. Én őrá is nagyon büszke vagyok. 

Az írásaim rövidek, romantikusak, alapvetően nőknek szólnak. Nem a világot akarom megváltani velük, hanem könnyű kikapcsolódást szeretnék biztosítani egy nehéz nap után. A küldetésem nemes, és szívem minden szeretetével írom a történeteimet.

Magyarul a Libri, Líra, Bookline, Ekönyv, e-letöltés, Multimediaplaza oldalakon érhetők el.

Erről többet itt.

logo_2.jpg

Szólj hozzá