2020. már 29.

"Takarodj haza mocskos hazaáruló!"

írta: Falusi Élet
"Takarodj haza mocskos hazaáruló!"

Bizarr, interaktív pszichothrillerbe csöppentünk

Ijesztő az a gyűlölethullám, ami környéken söpör végig. Gyakorlatilag mindenki mindenki ellen. Óriási energiát fektetnek egy-egy "jól megkomponált" uszító posztba korra, nemre, rangra való tekintet nélkül. Uszít az egyszerű, uszít az elvileg tanult. Primitív módon vicsorog az utca legegyszerűbb embere, és az őt képviselő politikus. Gyakorlatilag mindegy, csak anyázni lehessen. Gúnyos, aljas, és rendkívül ostoba hozzászólások sora jelenik meg a kevés, összefogásra buzdító szöveg alatt. De a legszomorúbb, hogy számtalan Lesből Támadó Szárítókötél bujkál mindenfelé, akik csak arra várnak, hogy kiadhassák magukból egész eddigi életük nyomorát.

Íme néhány szép, nagy magyar példa.

"Tájékoztatom a lakosságot, hogy átmenetileg a piacot bezárom."

1: Bezárta a piacot az a rohadék polgármester. Mindenki kétszer fog meghalni miatta! Soha többé nem fogunk tudni mézet és tojást venni! Ti is rohadjatok meg, biztos ti akartátok!

2: Nincs agyad te barom, ezt a mi érdekünkben teszik!

1: Neked nincs agyad te! Aki mondja másra, az mondja magára, nyomorék!

3: Méhész vagyok és tyúkjaim is vannak. Örömmel szállítok házhoz!

1, 2: Mit pofázik bele más vitájába? Arról van szó, hogy mi lesz a piaccal, te egybites!

"Tájékoztatom a lakosságot, hogy akik önkéntesnek jelentkeztek, kapnak egy plasztik kártyát, amivel tudják magukat igazolni."

4: Hogy nézel ki te, mi? Nem jutott el az agyadig, hogy lehet menni fodrászhoz, meg manikűröshöz? Oszt te hiszed magad polgármesternek?

5. Mekkora bunkó állat vagy te. Te vagy a ronda! Ez a kampányképe, ki is van sminkelve.

4. Hülye idióta nézzé' má' tükörbe te is!

6: Elnézésüket kérem, de teljesen mindegy, ki hogyan néz ki. A tájékoztatás arról szól, hogyan tudjuk magunkat igazolni.

4,5: Ez mekkora egy randa állat!

 "Takarodjon haza az összes nyugger! Védjük a ráncos seggüket, ezek meg mindenfelé vonszolják magukat!"

6: Na, de kérem! Kikérem magamnak ezt a hangnemet! Mi sem becsméreljük a fiatalokat!

7: Majd akkor pofázzál nyugger, ha nem jut lélegeztetőgép! Amíg mi tartunk el benneteket, azt teszitek, amit mi mondunk, világos?

6: Hogy mondhat valaki ilyet? Egy életen át becsületesen dolgoztam, nekem is jár a nyugdíj! És különben is Pistike, hát gyerek korodban egész nyáron nálunk játszottál, most meg így beszélsz velem?

"Takarodjon haza az összes burzsuj nyaralótulajdonos féreg! Ez a mi területünk! Felzabálnak előlünk mindent!"

8: De hát az adót én is ugyanúgy megfizetem! Az az ingatlan a saját tulajdonom, jogom van használni.

9: Takarodjál haza! Felvásároltok mindent, kifosztjátok a boltjainkat, megfertőztök bennünket.

8: Tele autóval érkeztem, és amióta itt vagyok, nem hagytam el a házat.

9: DE AZÓTA FOLYAMATOSAN NYÍROD A FÜVET!!!

"Teljesen kikészültem, segítséget szeretnék kérni. Három műszakban dolgozom, és egyszerűen nem tudom tartani a tempót, amit az iskola diktál. Tud valaki segíteni, hogyan csináljam?"

11: Fura, én tökéletesen jól tudom tartani a tempót. Igaz, az én gyerekem nem hisztizik, még soha életében nem hazudott, és mindig átaludta az éjszakát.

12: Szerintem nem is ad sokat az iskola. Igazgató úr, Tanító néni a kis Jolika imádja magukat, és imád tanulni! Reggel 7-kor már ül az asztalnál a könyveivel, és úgy csillog a kis szemecskéje! Ja, és üzenem, hogy felásta a kertet egyedül, ő süti a kenyeret az összes szomszédnak, és hobbiból kovászt is készít!

13: Mit kell rinyálni! Minek szültél annyit, ha nem tudsz róla gondoskodni! Egybites...

4: Hé 5! Ezt nézd, ez milyen ronda!

5: 4! LOL!

 maszk.jpg

Szólj hozzá