2020. jún 10.

Jobbkéz szabály

írta: Falusi Élet
Jobbkéz szabály

Úgy megszoktam, hogy reggelente, amikor munkába indultam, és jól kinéztem mindkét irányba, ezt láttam:

img_1140.JPG

Tudom én, hogy jobbkezes utca, és nekem van elsőbbségem, de akkor is mindig megállok és alaposan körülnézek. A megszokás, ugye. Pedig most be is újítottam, mert két másik útvonalat is felfedeztem a faluig. Arra az esetre, ha valamelyik út nagyon bedugulna.

Kicsit hiányzik a szomszédasszonyom is, most, hogy megint másik otthon vagyunk. Jó fej, kedvelem, és jól kijövünk egymással. Vele mindig szeretek összefutni a faluban is.

img_1138.JPG

Kicsit hiányzik az irodám is:

img_1132.JPG

Még a magának való kolléganőm is eszembe jutott ma. Kicsit ugyan el van szállva magától, de egyébként sok vizet nem zavar.

img_1165.JPG

Egy dolgot viszont már megint elfelejtettem. Az a nyüves exatlon pálya még mindig nem készült el. Pedig még a helyét kis kinéztem. A kert végében lesz, a bodza bokor mellett. Távcsővel jónak tűnt. Ha a kollégák lekaszálják a füvet, elmegyünk terepbejárásra is.

img_1162.JPG

 

 

 

Szólj hozzá