2021. már 29.

Új testben új lélek

írta: Falusi Élet
Új testben új lélek

Legalábbis szinte. Örökké hálás leszek Jóga Ricsinek, hogy megszerettette velem ezt a sportot. Azért pedig különösen, hogy online is elérhető. A lélek épsége azonban nemcsak a jógától, hanem a támogató közegtől is függ. A folyamatos biztatás, elismerés végül megtette hatását, és elfeledtette a testtel az agyműtét által okozott sokkot. Már nem hiszi azt, hogy a gyógyszer akadály a formálódásban, és hogy van lehetetlen. Az életcél a lelki béke, a "peace of mind".

Két napja nem vettem fel kabátot. Bent van a kocsiban a biztonság kedvéért, de nem volt rá szükségem. Végre érezhetem a bőrömön is a tavaszt. Újra be lehet lélegezni, hogy átjárja minden porcikámat. Illata keveredik az enyémmel, felpezsdít, új erőt ad.

Ma valahogy különösen jó volt érezni az embereket magam körül. Olyannyira, hogy sok átbeszélgetett óra után elérzékenyülten nyúltam a zsebkendő után. Belegondoltam, hogy mi minden vezetett idáig, és sodort azok közé az emberek közé, akik ma bearanyozták a létet.

Egy apró gesztus a hivatalnoktól, hogy meggyorsítson egy végtelennek tűnő ügyintézést.

Egy kézkrém, amelynek több éves története van, és minden alkalommal elmosolyodok, ha a kezembe veszem. Pedig az illető, akitől kaptam, nem is tudja, hogy annak a pár centis tubusnak köszönhető az ismeretségünk.

A végtelen szeretet, ami körülvesz, ha itt vagyok.

A tudat, hogy végre elkészül a kapu a szállásomon, és többé nem kell lefőnöm, amíg kinyitom vagy becsukom. Még arra is kaptam ígéretet, hogy hozzávághatok egy üveg pezsgőt, ha felkerül az új. A komfortérzetemhez az is legalább olyan fontos, mint a puha bőr, amely testápolás nélkül is finom marad.

Szólj hozzá