2021. máj 25.

Hosszúra nyúlt kamaszkor vagy Covid mellékhatás

írta: Falusi Élet
Hosszúra nyúlt kamaszkor vagy Covid mellékhatás

Vannak ezek a negyvenes, dacos kamaszok, akik időnként frusztrációjukat mások szemgolyójának szurkálásával vezetik le. Csak úgy, mert éppen most ilyen napjuk van.

Pár hónapja egy igen gondos édesanya megállt az út közepén, amíg ő beugrott a boltba. Nem lett volna ezzel gond, ha az út szélén nem parkolnak sorra az autók. Centizgetve, szórakozgatva ki lehetett volna kerülni, de ugyan miért kell nekem bohóckodnom, amikor én szabályosan közlekedek. Apróság egy nyaktöréshez képest, de akkor is kellemetlen. Dudáltam, majd megnéztem, van-e valaki az autóban. Volt. Egy kicsi gyerek. Jó, szuper, akkor csak nem hagyják itt örökre.

Dudáltam. Anyuka (akkor még nem tudtam), kinézett, majd visszament a boltba. Dudáltam. Mikor anyuka készen volt, újra előjött. Ekkor megkérdeztem, hogy ugye, csak viccel, hogy az előbb nem állt odébb?

Erre elkezdett ordibálni, hogy halálra ijesztettem a gyerekeit a dudálással. Persze, ha egyáltalán benézett volna a kocsiba nagy aggodalmában, láthatta volna, hogy csak egy gyereke van, ha már fejből nem tudta pontosan.

Rikácsolt még egy sort, aztán jó kövér gázzal elindult. A gyereket természetesen eddig a pillanatig egyszer sem nézte meg, hogy jól van-e. (Én igen, és tök jól volt a kisfiú.)

Ma (egyre ritkábban vonzom ezeket az idiótákat, fejlődök szerintem) egy otthon rendszeresen sarokba rugdosott ötvenes kamaszba botlottam a sulinál lévő fordulóban. Ez a forduló azért van, mert a suli zsákutcában van, és ennek a segítségével lehet kiszabadulni. A mi kis Ödönkék, ennek a közepébe parkolt le cigizni egyet, ha már otthon anyu nem engedi. Persze, őt is ki lehet kerülni. Csak baromi bosszantó (engem sajna még mindig), hogy valaki csak simán prosztóságból odaáll. Van hely a parkolóban is bőven, meg a füvön is, meg bárhol pár méteres körzetben, de ő csak azért is. Mert reggel anyu nem engedte, hogy hideg kakaót igyon abból a kurva kacsás pohárból.

Az, hogy a péknél rendre egymás hegyén-hátán állnak meg úgy, hogy aztán meg senki sehová, az már őszintén nem zavar. Tizenegy előtt nem megyek oda, mert azok tényleg elmebetegek.

Szóval, én amúgy tudom, hogy nem érdemes ezen mérgelődni, csak magammal szúrok ki. Viszont azért legalább egyet hadd kérjek tőlük.

Kedves pofátlanul, idétlenül, szabálytalanul várakozók!

Ígérem, soha többé nem veszek tudomást rólatok!

Cserébe azt szeretném kérni tőletek (nagyon-nagyon szépen), hogy jövőre, amikor lesznek a választások, ne menjetek el szavazni, és erre kérjétek meg legalább három barátotokat is.

Helyette inkább menjetek el valami jóképű teszkó parkolóba egymással köcsögösködni!

 

Szólj hozzá